איך עיצוב פנים יכול להשביח את הנכס שלך
החלטתם למכור את הדירה, ואפילו יש מתעניינים שבאים והולכים… אבל לא קונים. זה הזמן להום סטייג'ינג (Home staging) – תהליך של עיצוב פנים ושדרוג של החלל לפני המכירה.
בטח המחשבה הראשונה שעברה לכם בראש היא "מה?! למה שנשקיע עכשיו כסף בדירה הזו? הרי אנחנו רוצים למכור אותה!" אז תנו לי להזכיר לכם שאין הזדמנות שניה לרושם ראשוני. בית מסודר ואסתטי, מואר היטב ומריח טוב עוזר ללקוחות הפוטנציאלים ליצור חיבור מיידי ומשדר מסר מרגיע שנעים וכיף לגור כאן. נתונים סטטיסטיים מראים שבתים שעברו תהליך עיצוב פנים לפני מכירה נמכרים מהר יותר ומעניקים תשואה נאה – הסטטיסטיקה מלמדת כי השקעה של 1-3 אחוזים מערך הבית אפשר להעלות את מחירו ב-7-10 אחוזים.
הגיעו אלי זוג צעיר וחמוד שעם התרחבות המשפחה החליטו שהגיע הזמן לשפר דיור ולעבור לבית גדול יותר. הם ביקשו למכור דירה תל אביבית במיקום מצוין, אבל המתעניינים התקשו לראות את הפוטנציאל. העיצוב המיושן והכבד והחלונות הצרים שלא איפשרו למספיק אור להיכנס, הישרו אווירה מעיקה וצפופה. הקונים הלכו כלעומת שבאו.
ליוויתי אותם בתהליך הום סטייג'ינג שמטרתו לשדרג את נראות הדירה ולהבליט את היתרונות של הנכס. לא מדובר בעיצוב פנים רגיל אלא כזה שמיועד להדגיש את מנעד האפשרויות הגלום בחלל ולמשוך קונים פוטנציאליים. בהשקעה כספית מינימלית, 2 אחוזים בסך הכול מערך הנכס, עשינו מתיחת פנים לכל הבית והצלחנו ליצור בו אווירה חדשה ומרעננת. התוצאה: הדירה נמכרה פחות מחודש לאחר תום השיפוץ ברווח של 10 אחוזים ממחיר השוק.